Collectief Inkoop Platform
Wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen of heb je een vraag of opmerking? We staan graag voor je klaar. Stuur ons een mailtje of gebruik het contactformulier.

Contact

Onze socials

Interesse in een eigen collectief?

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen, staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Kan ik zelf een project aanmelden?
Ja, aanmelden kan hier.
Zijn er kosten verbonden aan het aansluiten op een buren collectief?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het aansluiten op een buren collectief. Deelname is geheel vrijblijvend en kosteloos.
In welke producten is Collectief Inkoop Platform gespecialiseerd?
Wij werken samen met leveranciers die gespecialiseerd zijn in de afwerking van een (nieuwbouw)woning en aan bod komen wanneer je in de fase zit tussen sleuteloverdracht van de projectbouw en het betrekken van je (nieuwbouw)woning.

Voor de volgende productgroepen is een buren collectief bewezen effectief:
· Vloerafwerking
· Muurafwerking
· Tuinbeschutting en hovenierswerk
· Keuken
· Dakkappellen
· Zonwering inclusief inzethorren
· Waterontharders
· Huisbeveiliging
· Slimme verlichting, zowel binnen als buiten

Heb je als buren collectief behoefte aan een ander product dat niet genoemd is? Laat het ons weten, dan nemen we dit mee in onze uitvraag bij gespecialiseerde leveranciers.
Ben ik ergens toe verplicht als ik me aanmeld voor een buren collectief?
Nee, je bent nergens toe verplicht en deelname is geheel vrijblijvend en kosteloos. Wel vragen we je om zo snel mogelijk op onze berichten te reageren, zodat het traject soepel verloopt.
Heb ik nog persoonlijke keuzes in mijn offertes?
Ja, uiteraard heb je persoonlijke keuzes in de aangeboden leveranciers en offertes. Nadat jij ons laat weten in welke leverancier(s) je geïnteresseerd bent, brengen we je in contact met hen. In een persoonlijk gesprek maakt de leverancier een maatwerkofferte die volledig aansluit op jouw persoonlijke (product)wensen, rekening houdend met de collectieve inkoopafspraken.
Wat gebeurt er met de door mij verstrekte informatie?
Jouw persoonlijke gegevens en informatie, bijvoorbeeld het aantal m² muuroppervlakte, wordt alleen gebruikt voor ons onderzoek naar de beste leveranciers. Je contactgegevens worden alleen met de geselecteerde leveranciers gedeeld van wie je een maatwerkofferte wil ontvangen. Wil je meer weten? Kijk dan even bij de Privacyverklaring.
Kunnen jullie mij helpen bij het informeren van mijn nieuwe buren over de mogelijkheden van Collectief Inkoop Platform?
Ja, we helpen je heel graag zelfs! We kunnen je bijvoorbeeld voorzien van de nodige informatiebrochures, digitale uitnodigingen of een bijeenkomst op locatie organiseren. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe worden leveranciers geselecteerd?
Voor elk project gaan wij opzoek naar leveranciers die de beste kwaliteit leveren voor de scherpste prijs. Het liefst werken we met leveranciers waar wij, of iemand uit het buren collectief, al ervaring mee heeft, zodat we zeker weten dat er goed werk geleverd wordt. Onze uiteindelijke keuze is ook gebaseerd op klantreviews, geboden klantenservice, inkoopvoorwaarden en het specifieke aanbod voor het buren collectief (prijs en korting).
Kan ik zelf leveranciers voordragen?
Ja, dat kan zeker! Uiteraard wel alleen als je een positieve ervaring met de leverancier hebt. Bij onze klantenservice kun je jouw aanbeveling doorgeven.
Hoe waarborgt Collectief Inkoop Platform de kwaliteit van de leveranciers?
Wij vragen onze klanten om hun ervaring met ons te delen. De feedback hiervan nemen we mee in de beoordeling van de leverancier. Wanneer kopers niet geheel tevreden zijn, zullen wij de leverancier de volgende keer uitsluiten.
Draagt Collectief Inkoop Platform meerdere leveranciers per productgroep aan?
Ja, wij stellen per productgroep maximaal drie leveranciers voor. Uiteindelijk bepaal je zelf of je met een of meerdere leveranciers zaken wil doen.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gesteld vragen, staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Kan ik zelf een project aanmelden?
Ja, aanmelden kan hier.
Zijn er kosten verbonden aan het aansluiten op een buren collectief?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het aansluiten op een buren collectief. Deelname is geheel vrijblijvend en kosteloos.
In welke producten is Collectief Inkoop Platform gespecialiseerd?
Wij werken samen met leveranciers die gespecialiseerd zijn in de afwerking van een (nieuwbouw)woning en aan bod komen wanneer je in de fase zit tussen sleuteloverdracht van de projectbouw en het betrekken van je (nieuwbouw)woning.

Voor de volgende productgroepen is een buren collectief bewezen effectief:
· Vloerafwerking
· Muurafwerking
· Tuinbeschutting en hovenierswerk
· Keuken
· Dakkappellen
· Zonwering inclusief inzethorren
· Waterontharders
· Huisbeveiliging
· Slimme verlichting, zowel binnen als buiten

Heb je als buren collectief behoefte aan een ander product dat niet genoemd is? Laat het ons weten, dan nemen we dit mee in onze uitvraag bij gespecialiseerde leveranciers.
Ben ik ergens toe verplicht als ik me aanmeld voor een buren collectief?
Nee, je bent nergens toe verplicht en deelname is geheel vrijblijvend en kosteloos. Wel vragen we je om zo snel mogelijk op onze berichten te reageren, zodat het traject soepel verloopt.
Heb ik nog persoonlijke keuzes in mijn offertes?
Ja, uiteraard heb je persoonlijke keuzes in de aangeboden leveranciers en offertes. Nadat jij ons laat weten in welke leverancier(s) je geïnteresseerd bent, brengen we je in contact met hen. In een persoonlijk gesprek maakt de leverancier een maatwerkofferte die volledig aansluit op jouw persoonlijke (product)wensen, rekening houdend met de collectieve inkoopafspraken.
Wat gebeurt er met de door mij verstrekte informatie?
Jouw persoonlijke gegevens en informatie, bijvoorbeeld het aantal m² muuroppervlakte, wordt alleen gebruikt voor ons onderzoek naar de beste leveranciers. Je contactgegevens worden alleen met de geselecteerde leveranciers gedeeld van wie je een maatwerkofferte wil ontvangen. Wil je meer weten? Kijk dan even bij de Privacyverklaring.
Kunnen jullie mij helpen bij het informeren van mijn nieuwe buren over de mogelijkheden van Collectief Inkoop Platform?
Ja, we helpen je heel graag zelfs! We kunnen je bijvoorbeeld voorzien van de nodige informatiebrochures, digitale uitnodigingen of een bijeenkomst op locatie organiseren. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe worden leveranciers geselecteerd?
Voor elk project gaan wij opzoek naar leveranciers die de beste kwaliteit leveren voor de scherpste prijs. Het liefst werken we met leveranciers waar wij, of iemand uit het buren collectief, al ervaring mee heeft, zodat we zeker weten dat er goed werk geleverd wordt. Onze uiteindelijke keuze is ook gebaseerd op klantreviews, geboden klantenservice, inkoopvoorwaarden en het specifieke aanbod voor het buren collectief (prijs en korting).
Kan ik zelf leveranciers voordragen?
Ja, dat kan zeker! Uiteraard wel alleen als je een positieve ervaring met de leverancier hebt. Bij onze klantenservice kun je jouw aanbeveling doorgeven.
Hoe waarborgt Collectief Inkoop Platform de kwaliteit van de leveranciers?
Wij vragen onze klanten om hun ervaring met ons te delen. De feedback hiervan nemen we mee in de beoordeling van de leverancier. Wanneer kopers niet geheel tevreden zijn, zullen wij de leverancier de volgende keer uitsluiten.
Draagt Collectief Inkoop Platform meerdere leveranciers per productgroep aan?
Ja, wij stellen per productgroep maximaal drie leveranciers voor. Uiteindelijk bepaal je zelf of je met een of meerdere leveranciers zaken wil doen.